12 مارس

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی بینی :

هزینه جراحی بینی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد ، در ذیل به بیان عوامل تاثیر گذار برهزینه جراحی بینی را بیان می کنیم :

• امکانات اتاق عمل
  • مواد بی هوشی
  • دستمزد جراح بینی
  • هزینه های در طول جراحی بینی
  • موقیعت جغرافیایی مطب
  • آزمایشات پزشکی

نکته ای که بسیار مهم می باشد ، این است که شخصی که جراحی زیبایی بینی را انجام می دهد باید به تجربه و تبحر جراح دقت نماید ، زیرا تجربه و تبحر جراح در نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر گذار است .

اغلب اشخاصی که جراحی بینی انجام می دهند ، هزینه جراحی بینی بسیار برایشان اهمیت دارد ، یکی از فاکتورهای که بر جراحی بینی تاثیر گذار است مکان انجام آن است ،معمولا جراحی بینی در دو مکان انجام می شود :

• مراکز جراحی
  • بیمارستان ها

اگر مکان جراحی بینی برایتان مهم است حتما در جلسه ای که جهت مشاوره بیمار است علاوه بر بیان نظرات و خواسته های خود از انجام جراحی بینی ، می توانید از پزشک مکان انجام جراحی بینی را بپرسید .

هزینه جراحی بینیلازم به ذکر است هزینه جراحی بینی در بیمارستان ها نسبت به مراکز جراحی بیشتر است .

علت اینکه هزینه جراحی بینی در بیمارستان ها بیشتر از مراکز درمانی است ، این است که در بیمارستان ها تجهیزات مجهزتری با کیفیت بالاتری قرار دارد .

بهتر است بدانید که جراحی بینی جز جراحی های زیبایی است و تحت پوشش بیمه نمی باشد .

توصیه های دکتر میقانی جراحی بینی :

پس از جراحی بینی اشخاص باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آفتاب پرهیز نمایند ، علت این امر تشدید التهاب و تورم های بینی می باشد .

مصرف آب کرفس و آب آناناس تازه به کاهش تورم و کبودی ها کم شایانی می کند .

توصیه می شود در هفته های اول پس از جراحی بینی از غذاهای نرم مانند سوپ استفاده نمایید .

برخی از خدمات دکتر علی میقانی :

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی ترمیمی